Obsługa strony internetowej WordPress

WordPress to oprogramowanie typu Open Source, co oznacza że jego kod jest jawny i dostępny dla każdego. Nad jego rozwojem cały czas pracuje wielu programistów z całego świata. Wszystko po to, aby nieprzerwanie rozwijać system o nowe funkcjonalności oraz eliminować nieuniknione błędy powstałe podczas tworzenia kodu. 

Ponadto aktualizacje pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo użytkowania oraz zoptymalizować wydajność pracy. Aktualizacje zapobiegają włamywaniu się złośliwych skryptów przez wtyczki, motywy lub sam rdzeń. Niechciane skrypty mogą wykraść poufne dane, zmienić strukturę strony lub całkowicie przejąć serwer np. w celu rozsyłania spamu, co może mieć bardzo negatywny skutek dla SEO czy funkcjonowania firmy.

WordPress obecnie jest najpopularniejszym systemem CMS na świecie. Znajdowanie luk bezpieczeństwa i wykorzystanie ich w negatywny sposób może mieć wpływ na wiele funkcjonujących witryn internetowych. Właśnie dlatego WordPress jest najczęściej wybieranym celem przez hakerów. Każda nowa wersja zawiera poprawki błędów wraz z szczegółowym raportem.

Plany opieki WordPress:

Zabezpieczenie WordPress

2h / mc

Celem planu jest zachowanie ciągłości funkcjonowania witryny oraz zabezpieczenie przed ewentualnym jej uszkodzeniem za pomocą wykonywanych cyklicznie zapasowych kopii bezpieczeństwa plików oraz bazy danych. W ramach planu wykonywane są następujące prace konserwacyjne:

Obsługa treści WordPress

do 5h / mc

Poza odpowiednim zabezpieczeniem i monitorowaniem ciągłości pracy witryny, ważne jest aby zachować na niej aktualne informacje lub na bieżąco ją rozwijać przez dodawanie nowych treści. Ma to znaczenie pod kątem użytkowym oraz SEO. Plan obsługi zawiera wszystkie prace informatyczne z pakietu „zabezpieczenie” i jest rozszerzony o:

Rozwój witryny WordPress

plan ze wsparciem marketingowym

Plan obejmuje wszystkie prace z pakietu obsługa treści. Dodatkowo tworzymy strategię pozyskiwania użytkowników oraz ustalamy cel marketingowy jaki ma spełniać witryna. Na podstawie założeń oraz obsługiwanego budżetu dobieramy indywidualnie narzędzia spośród poniższych:

Strategia marketingowa

Dla prawidłowego zaplanowania strategii oraz wyceny prac niezbędne jest przeprowadzenie spotkania wprowadzającego, podczas którego poznajemy dokładnie produkt oraz ustalamy założenia marketingowe.