WordPress to oprogramowanie typu Open Source, co oznacza że jego kod jest jawny i dostępny dla każdego. Nad jego rozwojem cały czas pracuje wielu programistów z całego świata. Wszystko po to, aby nieprzerwanie rozwijać system o nowe funkcjonalności oraz eliminować nieuniknione błędy powstałe podczas tworzenia kodu.
Aktualizacje pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo użytkowania oraz zoptymalizować wydajność pracy. Ponadto zapobiegają włamywaniu się złośliwych skryptów przez wtyczki, motywy lub sam rdzeń. Niechciane skrypty mogą wykraść poufne dane, zmienić strukturę strony lub całkowicie przejąć serwer np. w celu rozsyłania spamu, co może mieć bardzo negatywny skutek dla SEO czy funkcjonowania firmy.
WordPress obecnie jest najpopularniejszym systemem CMS na świecie. Znajdowanie luk bezpieczeństwa i wykorzystanie ich w negatywny sposób może mieć wpływ na wiele funkcjonujących witryn internetowych. Właśnie dlatego WordPress jest najczęściej wybieranym celem przez hakerów. Każda nowa wersja zawiera poprawki błędów wraz z szczegółowym raportem.
Celem planu jest zachowanie ciągłości funkcjonowania witryny oraz zabezpieczenie przed ewentualnym jej uszkodzeniem za pomocą wykonywanych cyklicznie zapasowych kopii bezpieczeństwa plików oraz bazy danych. W ramach planu wykonywane są następujące prace konserwacyjne:
aktualizacje procesora Wordpress
aktualizacja wtyczek oraz motywów
odnawianie licencji płatnych wtyczek
comiesięczne wykonywanie kopii zapasowej
zaawansowane skanowanie bezpieczeństwa
czyszczenie i optymalizacja danych
bieżące monitorowanie ciągłości pracy
skanowanie wydajności
Poza odpowiednim zabezpieczeniem i monitorowaniem ciągłości pracy witryny, ważne jest aby zachować na niej aktualne informacje lub na bieżąco ją rozwijać przez dodawanie nowych treści. Ma to znaczenie pod kątem użytkowym oraz SEO. Plan obsługi zawiera wszystkie prace informatyczne z pakietu „zabezpieczenie” i jest rozszerzony o:
aktualizacje procesora Wordpress
aktualizacja wtyczek oraz motywów
odnawianie licencji płatnych wtyczek
comiesięczne wykonywanie kopii zapasowej
zaawansowane skanowanie bezpieczeństwa
czyszczenie i optymalizacja danych
bieżące monitorowanie ciągłości pracy
skanowanie wydajności
Poza odpowiednim zabezpieczeniem i monitorowaniem ciągłości pracy witryny, ważne jest aby zachować na niej aktualne informacje lub na bieżąco ją rozwijać przez dodawanie nowych treści. Ma to znaczenie pod kątem użytkowym oraz SEO. Plan obsługi zawiera wszystkie prace informatyczne z pakietu „zabezpieczenie” i jest rozszerzony o:
zmiany treści na stronach
dodawanie wpisów blogowych, aktualności, nowości lub innych stworzonych w tym celu postów
zaimplementowanie Google Analytics
comiesięczne raportowanie
Poza odpowiednim zabezpieczeniem i monitorowaniem ciągłości pracy witryny, ważne jest aby zachować na niej aktualne informacje lub na bieżąco ją rozwijać przez dodawanie nowych treści. Ma to znaczenie pod kątem użytkowym oraz SEO. Plan obsługi zawiera wszystkie prace informatyczne z pakietu „zabezpieczenie” i jest rozszerzony o:
zmiany treści na stronach
dodawanie wpisów blogowych, aktualności, nowości lub innych stworzonych w tym celu postów
zaimplementowanie Google Analytics
comiesięczne raportowanie
Plan obejmuje wszystkie prace z pakietu obsługa treści. Dodatkowo tworzymy strategię pozyskiwania użytkowników oraz ustalamy cel marketingowy jaki ma spełniać witryna. Na podstawie założeń oraz obsługiwanego budżetu dobieramy indywidualnie narzędzia spośród poniższych:
Google ADS
Google SEO
Google Business Cart
Google Merchant Center
Google Tag Manager
Google Data Studio (zaawansowane raportowanie)
Microsoft Clarity (monitorowanie zachowania użytkowników)
Kampanie SEM w Social Media
Plan obejmuje wszystkie prace z pakietu obsługa treści. Dodatkowo tworzymy strategię pozyskiwania użytkowników oraz ustalamy cel marketingowy jaki ma spełniać witryna. Na podstawie założeń oraz obsługiwanego budżetu dobieramy indywidualnie narzędzia spośród poniższych:
Google ADS
Google SEO
Google Business Cart
Google Merchant Center
Google Tag Manager
Google Data Studio (zaawansowane raportowanie)
Microsoft Clarity (monitorowanie zachowania użytkowników)
Kampanie SEM w Social Media