Aplikacje Google

Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na całym świecie, a na pewno w tak zwanych krajach pierwszego i drugiego świata, gdzie praktycznie każdy na co dzień świadomie lub mniej korzysta z jej usług. Swoją popularność i pozycję zbudowała przede wszystkim na dobrze znanej inteligentnej wyszukiwarce internetowej. Jednak Google to nie tylko bardzo zaawansowane narzędzie do przeszukiwania internetu, to przede wszystkim pionier w jednym z najnowszych płaszczyzn reklamowych oraz dostawca ogromnej ilości aplikacji użytku codziennego.

Jedną ze specjalizacji naszej firmy są wdrożenia i konfiguracja programów pochodzących od kalifornijskiego giganta oraz prowadzenie kampanii reklamowych w sieci jego zasięgu.

Wprowadzenie do Google Ads

Często reklama Google Ads kojarzy się jedynie z linkami sponsorowanymi, wyświetlanymi po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej w sieci wyszukiwania. Obecnie system promocji  Google jest o wiele bardziej rozbudowany, a sieć reklamowa pozwala na dotarcie nawet do 90% użytkowników internetu na całym świecie. 

Dzięki odpowiedniemu połączeniu narzędzi do analizy, indeksowania, wyświetlania i zarządzania reklamami mamy możliwość bardzo dokładnego kierowania reklam do interesującej nas grupy docelowej (na podstawie historii wyszukiwań, odwiedzanych stron, remarketingu czy lokalizacji.)

Większość reklam tekstowych, graficznych, animowanych czy wideo pojawiających się w sieci internetowej jest zarządzanych z platformy Google Ads.
Ponadto system Ads pozwala także na wyświetlanie reklam w pozostałych obsługiwanych narzędziach takich jak Gmail czy YouTube.

Najważniejszym czynnikiem jest odpowiednie wyznaczenie celów kampanii oraz dobranie grupy docelowej.

Zakres obsługiwanych narzędzi:

  • Google Business Card (wizytówka Google, mapy Google)
  • Google Search console (narzędzie wspomagające indeksowanie podstron w wyszukiwarce)
  • Google Analytics (Narzędzie monitorujące odwiedziny i zachowanie na stronie)
  • Google Ads (System do zarządzania reklamami Google)