Google Ads to jedna z najskuteczniejszych metod reklamowych w Internecie. Dobrze przemyślana i prawidłowo skonfigurowana pozwala na osiągnięcie szybkich efektów i dotarcie do wielu nowych klientów. Google Ads umożliwia stworzenie różnorodnych kampanii, które sprawdzą się idealnie dla każdej branży, niezależnie od tego czy celem Państwa firmy jest polepszenie wizerunku czy zwiększenie sprzedaży.
Reklamy tekstowe wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google po wpisaniu przez użytkownika określonych haseł, które są powiązane z słowami kluczowymi. Dzięki nim można trafić do klientów, którzy aktywnie poszukują produktów i usług podobnych do tych oferowanych przez Państwa firmę. Jest to jedna z najbardziej efektowych kampanii w sieci Google.
Reklamy graficzne w sieci reklamowej automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do witryny, aby efektywność kampanii była jak najlepsza. Dzięki sieci reklamowej możesz docierać do użytkowników, korzystających z przeróżnych stron, aplikacji, poczty Gmail czy YouTube. Tego typu reklamy idealnie nadają się do zwiększenia świadomości marki oraz przekazania w prosty sposób wartości firmy.
Reklama w Mapach Google jest skuteczną metodą na przyciągnięcie uwagi lokalnych klientów, ponieważ zachęca ich do kontaktu, a nawet wyznaczenia bezpośredniej trasy do Państwa firmy.
Kampania produktowa jest idealną formą promocji, jeśli Państwa firma zajmuje się sprzedażą detaliczną lub e-commerce. Daje szansę na atrakcyjne przedstawienie oferty, zwiększenie ruchu na stronie internetowej oraz dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.
Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklam w filmach w YouTube, dzięki czemu można dotrzeć do pożądanej grupy odbiorców oraz zwiększyć ruch na stronie. Ogromny zasięg serwisu sprawia, że jest to skuteczne narzędzie marketingu online.
Jest to najnowszy typ kampanii w Google Ads, który umożliwia wyświetlanie reklamy zarówno w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, na YouTube, w Gmailu, Mapach Google oraz kartach Discovery. Wykorzystuje systemy uczące się, aby realizować określone cele. Kampania Performance Max skutecznie sprawdza się jako uzupełnienie do pozostałych działań marketingowych prowadzonych w Google Ads.
Dzięki nauczaniu maszynowemu oraz analizie ogromnej ilości danych mamy możliwość stworzenia efektywnych list odbiorców uszeregowanych na podstawie zainteresowań, odwiedzonych miejsc w internecie lub list remarketingowych, czyli użytkowników wcześniej odwiedzających Państwa stronę.
W celu przygotowania szczegółowej oferty oraz strategii działań w sieci Google ADS niezbędne jest zebranie jak największej ilości informacji dotyczących, firmy, działalności, produktów oraz oczekiwanych rezultatów. Za pomocą formularzy Google, przygotowaliśmy dla Państwa brief z pytaniami odnośnie powyższych zagadnień
System reklamowy Google ADS korzysta z automatycznych płatności dzięki podłączeniu do niego karty płatniczej. Płatności są oczywiście bezpieczne oraz można ustawić maksymalną kwotę jaka może zostać pobrana z konta w miesięcznym okresie rozliczeniowym. Wychodząc naprzeciw klientom, którzy z różnych względów nie mogą lub nie chcą podłączyć firmowej karty płatniczej, przygotowaliśmy możliwość refakturowania budżetu reklamowego.
Podczas prowadzadzenia kampanii dodatkowo korzystamy z takich narzędzi jak: Google Tag Manager Google DATA Studio, Google Business Card, Google Merchant Center, Google Analytics GA4, Microsoft Clarity.
Raporty tworzymy w oparciu o dane zebrane z systemu Google ADS, które natomiast mierzone są przez wdrożenia odpowiednich skryptów w narzędziu Google Tag Manager. Zestawienie wyników dotyczących zebranej konwersji oraz pozostałe dane prezentowane są przy wykorzystaniu specjalnych szablonów stworzonych w programie Google Data Studio. Klienci otrzymują raporty z każdego miesiąca.
Dzięki wykorzystaniu narzędzi rozszerzających możemy monitorować także ruch z pozostałych kanałów komunikacyjnych oraz zachowania jakie zachodzą na stronie po uzyskaniu ruchu. Na podstawie zebranych informacji z narzędzi rozszerzających możemy przeprowadzić dokładną analizę oraz wdrażać na bieżąco zmiany na stronie mające na celu zwiększenie konwersji.